مدیر سایت

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ یادداشت رئیس بسیج هنرمندان در پی درگذشت استاد کریمخانی

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ یادداشت رئیس بسیج هنرمندان در پی درگذشت استاد کریمخانی

هنر آواز ایرانی از دیرباز صدای عرفان و نیایش بوده و ایرانیان این هنر اصیل را با فداکاری و مجاهدت خود پاس داشته و به کمال رسانده اند، وجود ستایشگران و آوازه خوانان بزرگی که این هنر ارجمند را به خدمت بیان موضوعات الهی درآورده اند ارج آواز و موسیقی ایرانی را بیش از پیش کرده است.

استاد کریمخانی بیش از شش دهه از عمر خود را در راه ستایشگری اهل بیت علیهم السلام و مناجات و نیایش به درگاه باری تعالی صرف کرد و با آفرینش آوازها و نغمه های ماندگار آیینی به خاطره ای زیبا و دل انگیز در اذهان ایرانیان تبدیل شد.

استاد محمدعلی کریمخانی در زمانه فراموشی ارزش ها و تفوق هنر مبتذل غربی، صدای ملکوت در گوش مردم زمانه بود و آواز ماندگارش در مدح حضرت امام رضا (ع) تا ابد ماندگار و جاری خواهد بود.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش ها و خدمات آن هنرمند بی بدیل برای روح آن عزیز از دست رفته از درگاه باری تعالی طلب مغفرت نموده و این ضایعه را به هنرمندان، جامعه مداحی و موسیقی ایران تسلیت عرض می نمایم.

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق         ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.