kermanshah hon…
بسته خبری:

اقدامات کانون های بسیج هنرمندان کرمانشاه در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

کانون های فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اقدامات و فعالیت های شایسته ای را انجام داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، اهم فعالیت و اقدامات سازمان بسیج هنرمندان استان و کانون های مرتبط فرهنگی و هنری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به قرار زیل است.

دیدار افشین آزادی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب و کارکنان این اداره و نیز کانون بسیج هنرمندان این شهرستان به همین مناسبت انجام گرفت.

کرمانشاه

در این دیدار که در سالن جلسات اداره ارشاد این شهرستان انجام شد دو طرف بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مشترک در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرده و مقرر شد که یک برنامه سوگواره شعر به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با دعوت از شاعران شهرستان‌های اسلام آباد غرب و کرمانشاه اجرا شود.

در این دیدار آزادی مسئول سازمان هنرمندان استان ضمن تشکر از اقای دکتر تمری ریاست اداره ارشاد اسلام آباد غرب، بر حمایت و پشتیبانی این اداره از فعالیت ها و برنامه های کانون بسیج هنرمندان اسلام آباد غرب تاکید داشت و تمری نیز طی سخنانی خود را بسیجی و حامی بسیج و فعالیتهای هنری بسیجیان دانست و عنوان کرد: تا پای جان و با همه امکانات موجود از برنامه های بسیج حمایت خواهند کرد.

برگزاری مراسم سوگواره شعر آفتاب در اسلام آباد غرب

ارتحال امام

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب و سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در مورخه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ مراسم سوگواره شعر افتاب در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اباد غرب و با حضور مسئولین و روسای ادارات شهرستان، رییس اداره ارشاد شهرستان، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، جمعی از بسیجیان و مردم انقلابی و نیز تعدادی از شاعران مطرح شهر کرمانشاه و نیز اسلام اباد غرب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خسرو تمری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین در مراسم و تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و نیز گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، طی سخنانی به ارزش و اهمیت و جایگاه والای هنر متعهد پرداخت و هنر را ابزار مهم نقد و اصلاح جامعه دانست و نیز در ادامه ضمن انتقاد از سازنده فیلم موهن و ضد ارزشی عنکبوت مقدس، آن را سخیف، بی پایه و عبور از خط قرمز نظام و در تقابل با مقدسات مردم شریف ایران دانست و ابراز داشت: در هیچ کشوری حتی کشورهای به ظاهر متمدن، آستانه تحمل حکومت ها به اندازه نظام اسلامی ما در برابر انتقادها نیست، اما نظام اسلامی ما عبور از خطوط قرمز و اهانت به مقدسات را بر نمی تابد و با آن مقابله فرهنگی و هنری خواهد کرد.

سوگواره امام

در این مراسم سرهنگ افشین آزادی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر تمری، هدف از این برنامه را تکریم مقام بلند حضرت امام (ره)، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و نیز جریان سازی شعر متعهد و ساری و جاری کردن هنر متعهد در کالبد جامعه دانست.

پویش

فراخوان ارسال عکس مردمی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) ویژه  شهرستان سنقروکلیایی 

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و محفل شعر و ادب یاد امام در جوانرود برگزار شد

ارتحال امام

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی ( ره ) و محفل شعر و ادب یاد امام با همت بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود و کمیته فرهنگی هنری شهرستان جوانرود باحضور شاعران و ادیبان و حضور پرشور مردم و مسئولین، فرماندار محترم و مدیران ادارات و ارگانها در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محمد رسول‌الله( ص) جوانرود برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ میرزایی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به شخصیت بارز امام خمینی(ره)، گفت: دشمنان نظام و ایران اسلامی همواره در تلاش برای ضربه زدن به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما با مقاومت مردم  ایران اسلامی این آرزو به دل دشمنان خواهد ماند.

ارتحال امام

وی افزود: امام خمینی (ره) با شجاعت بی‌نظیر و اتکا به همراهی مردم توانست قدرت‌های خارجی به ویژه غرب و آمریکا را که بر ایران سلطه داشتند به چالش بکشانند. 

این مسؤول یکی از ویژگی های برجسته امام (ره) را که قدرت های جهان را حیرت زده کرد شجاعت ایشان دانست و افزود: این مشخصه برجسته امام را همه مسئولان و مدیران باید الگوی کار و فعالیت خود قرار داده و برای دستیابی به آن در راستای عدالت خواهی و ظلم ستیزی تلاش کنند.

حاج ماموستا محمد عزیز حسامی امام جمعه موقت شهرستان جوانرود نیز به عنوان سخنران این مراسم، به تبیین شخصیت امام پرداخت و بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در جامعه به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده شود.

وی همچنین احیای مبانی و اصول فکری امام راحل و ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام خمینی (ره) را راهبرد اصلی نظام و به عنوان مسیر آینده انقلاب دانست و گفت: تبیین شخصیت فکری و عملی ایشان و معرفی آن به نسل های آینده انقلاب از ضرورت‌های اساسی است که باید به عنوان یک اصل مهم و اساسی در مسیر پیش روی نظام اسلامی قرار گیرد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم شعرا و ادیبان به قرائت شعر و دکلمه پرداختند و در خاتمه این مراسم از ادیبان و شاعران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

هرسینمراسم غبار روبی وعطر افشانی گلزار شهدا ه مناسبت گرامیداشت ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) وقیام پانزده خرداد با حضور مسئولان واقشار بسیج شهرستان هرسین برگزار شد.

پوسترهای هنری با لگوی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت  ارتحال حضرت امام (ره)

پوستر

تولید محتوای کانون بسیج هنرمندان شهرستان ها به مناسبت ارتحال امام 

م

م

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و  یاد امام در قصرشیرین برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی( ره ) با همت بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کمیته فرهنگی هنری شهرستان قصرشیرین با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

امام

سرهنگ دارابی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان به مناسبت ارتحال خمینی کبیرو مقارن باقیام خونین ۱۵ خرداد از ابعاد شخصیتی امام یاد کرد و از حضور پرشور مردم قصرشیرین تشکر وقدر دانی داشت.

صالحی یکی از مسؤولان شهرستان نیز در مورد جهادتبیین و پیروی از رهنمودهای مکتب امام تاکید کرد و گفت: در مورد سیره رهبری و اهداف دشمنان‌ که بخواهند انقلاب از راه امام خارج و مکتب ایشان را خدشه دار کنند، بایست هوشیار باشیم.

 وی گفت: دشمنان نظام و ایران اسلامی همواره در تلاش برای ضربه زدن به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما با مقاومت مردم  ایران اسلامی  این آرزو به دل دشمنان خواهد ماند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با شجاعت بی‌نظیر و اتکا به همراهی مردم توانست قدرت‌های خارجی به ویژه غرب و آمریکا را که بر ایران سلطه داشتند به چالش بکشانند.

امام

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان ناحیه دالاهو، به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمه الله علیه مراسمی به همین مناسبت در مسجدالمهدی(عج)برگزار شد در این مراسم هنرمندان بسیجی و حلقات صالحین نیز همچون دیگر اقشارحضورد اشتند، هنرمندان بسیجی در نمازجمعه شرکت کردند.

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در کنگاور

اماج

به مناسبت فرا رسیدن  ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی( ره ) کانون بسیج هنرمندان شهرستان کنگاور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه جاری اقدام به برپایی نمایشگاه خوشنویسی در مجتمع فرهنگی یادگار امام(ره) کرد.

این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر خوشنویسی از هنرمند پیشکسوت آقای رازانی و از جملات و اشعار حضرت امام خمینی( ره ) است.

نمایشگاه به مناسبت سالروز ارتحال امام و با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان کنگاور و جمعی از هنرمندان این شهرستان افتتاح شد.

آیین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام در صحنه برگزار شد

امام

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان شهرستان صحنه، آیین بزرگداشت سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی «ره» و قیام پانزده خرداد در شهرستان صحنه برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده و معاون سپاه، بسیجیان، شهردار وشورای اسلامی و آحاد مردم در مسجدجامع برگزارشد.

سخنران مراسم، خاص امیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه صحنه بود و طی سخنانی مبسوط به انگیزه قیام حضرت امام و پشتبانی بی دریغ ملت مسلمان اشاره کرد و حضرت امام خامنه ای را شاگرد و ادامه دهنده راه، منش و روش آن رهبر بی نظیر دانست.

حاج مهدی دستنزد، ذاکراهل بیت(ع) در ادامه به ذکر مرثیه ارتحال ملکوتی امام راحل پرداخت.

گفتنی است، سوالات مسابقه حضوری و مجازی بزرگداشت چهارده و پانزده خرداد دراختیار مخاطبان قرارگرفت، همچنین سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان همخوانی شد.

برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت  گرامیداشت سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در هرسین

هرسین

این نمایشگاه به همت کانون بسیج هنرمندان و بسیج رسانه این شهرستان در سالن امام خمینی (ره) به مناسبت گرامیداشت سی وسومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد درشهرستان هرسین برپا شد.

گرامیداشت 15 خرداد و ارتحال امام در ثلاث باباجانی 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان ثلاث باباجانی، مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ثلاث باباجانی با حضور سرهنگ ‌الفتی فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی، باوندپور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، مرادی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیر کانون بسیج هنرمندان و گروه های هنری و شورای کانون وسایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

ماموستا

ماموستا ملا احمدشیخی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام، بیان‌کرد: امام شخصیتی بود، که ایمان و تقوا را در اولویت همه کارهایشان قرار می‌دادند.

این مسؤول در ادامه به ویژگی های و شخصیت امام (ره)پرداخت وافزود: قاطعیت از دیگر خصیصه های ویژه امام خمینی بود، چرا که همیشه با قاطعیت بیان می‌کرد و فرمودند کلمه کمونیست را باید در زباله دان تاریخ یافت.

امام

وی تصریح کرد: مسئولان به دنبال شعار نباشند، چرا که امام بارها گفتند رای من رای ملت است و من طرفدار مستضعفین و محرومان هستم، بنابراین مسئولین  پیرو خط امام باشید و الهام گر ویژگی و شخصیت ایشان درخدمتگذاری به مردم دریغ نکنند.

گفتنی است، در این مراسم هنرمندان و مسئولان با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

امام
کانون بسیج هنرمندان ناحیه دالاهو به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) همایش پیاده روی را در بین بسیجیان برگزار کرد.

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت ارتحال امام در کنگاور 

امام

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کنگاور، به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی( ره ) و همچنین قیام ۱۵ خرداد ماه محفل انس با قرآن کریم ، به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان کنگاور و با حضور جمعی از بسیجیان در پارک کوهستان شهر گودین برگزار شد.

براساس این گزارش، در این برنامه آیات سوره مبارکه فجر تلاوت شد و خانم محمودی فر از مربیان برجسته قرآنی شهرستان به نکاتی از تفسیر آیات اشاره کرد.

نیک اندیش مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان کنگاور نیز در این مراسم با اشاره به نکاتی از فرمایشات حضرت امام خامنه ای در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره )، خاطر نشان کرد: یکی از خط مشی هایی که حضرت آقا در بیانات روز گذشته برای ما تعیین کردند، این بود که اجازه ندهیم امام و مکتب ایشان مورد تحریف قرار گیرد. و این تکلیفی است که آحاد ملت بایستی به آن توجه داشته باشند.
وی افزود: ما باید بتوانیم و این قدرت را داشته باشیم که اهداف و چارچوبهای انقلاب اسلامی، افکار و اندیشه های امام راحل را به نسل های آینده منتقل کنیم تا بنا به فرمایش حضرت آقا روح انقلاب زنده بماند.

انتهای پیام/ت

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.