kermanshah hon…
بسته خبری:

فعالیت بسیج هنرمندان کرمانشاه در سالروز فتح خرمشهر در یک نگاه

کانون های هنری و فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر فعالیت‌های ارزشمندی را ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، کانون های فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت آزادسازی خرمشهر فعالیت های قابل توجهی را انجام داده‌اند که به قرار زیل آمده است.

برپایی نمایشگاه عکس "گنج جنگ" به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر.

خرمشهر

در سالروز آزادی خرمشهر در محل پارک انتظار جنب میدان آزادگان کرمانشاه نمایشگاه عکس یک روزه با تصاویر حماسه خونین فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس به همت سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه و کانون بسیج هنرمندان ناحیه کرمانشاه جهت بازدید عموم مَردم برگزار شد.

دالاهو

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان ناحیه دالاهو به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس با همکاری اداره فرهنگ وارشاد برپا شد که توسط روسای بعضی از ادارات و هنرمندان مورد بازدید قرار گرفت.

برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسلت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر 

فتح خرمشهر

همزمان با فرا رسیدن ایام سالروز آزادسازی خرمشهر به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان کنگاور و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور کتابخانه ها، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور  مسابقه نقاشی با موضوع آزادسازی خرمشهر در محوطه ی تاریخی معبد آناهیتا برگزار شد.

این مسابقه با حضور بیش از ۴۰ نفر از کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

قبل از شروع مسابقه مهمان ویژه این مراسم به ذکر نکاتی در خصوص عملیات آزادسازی خرمشهر برای شرکت کنندگان پرداخت.

در انتها به پنج اثر برتر جوایزی نفیس اهداء شد.

این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با نقاط عطف دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه شهدا شهرستان ثلاث باباجانی با حضور فرمانده ناحیه و بسیجیان همیشه در صحنه کانون بسیج هنرمندان اولین مرحله محافل شعر در مساجد برگزار شد.

فتح خرمشهر

فرمانده ناحیه صحنه افزود: راستای تقویت فعالیت های تخصصی این کانون بنا داریم امسال کارگاه های آموزشی شعر و ادب را به صورت گسترده تر و در سطح شهرستان برگزار کنیم.

هدف از برگزاری اين محفل ادبی با عنوان شعر حماسی استفاده از شعرهای ناب شاعران سرشناس در راستای ترويج آموزه‌های دينی و زنده نگاه داشتن یاد شهدا  است كه توسط شاعران برجسته شهرستان سروده شده است.

همچنين در اين محفل اشعار ناب با موضوع آموزه‌های مهدوی و حماسی قرائت می‌شود تا مداحان و ذاكران اهل بيت(ع) بتوانند در برنامه‌ها و مراسم‌ خود از آن استفاده كنند.

گفتنی است، در اين محفل ادبی از شاعران جوان نيز دعوت شده است تا با قرائت اشعار خود در مقابل اساتید عرصه شعر و هنر، در معرفي آموزه‌های مهدوی و حماسی موثر باشند.

نمایشگاه خرمشهر

نمایشگاه کتاب و عکس در محل یادمان شهدای پاوه توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاوه و اداره ارشاداسلامی و فرهنگی سپاه ناحیه به مناسبت بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر دایر شد.

خرمشهر

گزارش تصویری 

به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در کتابخانه بامن بخوان با حضور نونهالان بسیجی  کانون و با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان کارگاه و محفل نقاشی برگزار کردید که در انتها به نفرات برتر از طرف کانون بسیج هنرمندان شهرستان ثلاث باباجانی هدایای تقدیم شد.

فتح خرمشهر

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 

روز ملی مقاومت و ایثار ( ما مقاوم هستیم )

نمایشگاه

فتح خرمشهر

کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه روانسر

انتهای پیام/ت

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.