kermanshah hon…
امروز انجام شد

بازدید رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه از کانون سنقر

دیدار صمیمی و بازدید رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه از کانون سنقروکلیایی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، سرهنگ افشین آزادی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از کانون بسیج هنرمندان شهرستان سنقر بازدید به عمل آورد.

براساس این گزارش، در این بازدید علی حشمتی مسئول کانون بسیج هنرمندان سنقر ضمن ارائه گزارش عملکرد برنامه های بسیج هنرمندان بر اراده و عزم جدی  کانون هنرمندان سنقر با به کارگیری شورای قوی در کانون و تعامل مستمر با ادرات  شهرستان تاکید و اظهار داشتند: به فضل الهی با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج هنرمندان استان و همکاری و تعامل با سایر ادارات، در صدد هستیم  برنامه های شهرستانی بسیار اثرگذاری را در سال جاری به مرحله اجرا در بیاوریم.

افشین آزادی رئیس سازمان هنرمندان استان کرمانشاه در ادامه این دیدار نیز با ابراز خرسندی از عملکرد خوب کانون هنرمندان سنقر، اظهار داشت: با به کارگیری نظام تشویق و رفتارهای حسنه و در شان هنرمندان شهرستان، می‌توان در جذب آنان به پیکره بسیج اهتمام داشت.

وی افزود: یکی از رسالت های بسیج هنرمندان جهاد تبیین است و امروز زبان هنر  بهترین و زیباترین و گویا ترین زبان برای تبیین حقایق و مقابله با تحریف دشمنان است.

گفتنی است، در این دیدار رئیس سازمان هنرمندان استان کرمانشاه به همراه  مسئول و شورای کانون بسیج هنرمندان سنقر با آقای کماسی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و سرهنگ خسروی فرمانده سپاه شهرستان دیدار کرد.

انتهای پیام/ت

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.