kermanshah hon…
به مناسبت ولادت امام حسن(ع):

عصر شعر "شعر و شعور" در هرسین برگزار شد

مراسم عصر شعر "شعر و شعور" به مناسبت ولادت امام حسن(ع) و هفته هنر انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و به نقل از کانون هرسین، مراسم عصر شعر "شعر و شعور" به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب و شهادت شهید سید مرتضی آوینی و بزرگداشت عطارنیشابوری و تجلیل از پرچمدار صلح و سازش، چهره مَردمی کشور آقای عباس عربی در سالن جلسات هرسین برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم به همت کانون بسیج هنرمندان هرسین و انجمن ادبی "هرنگ" این کانون و نیز همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان و اعضای مجمع سفیران صلح استان در سالن جلسان ارشاد هرسین  انجام پذیرفت.

برنامه عصر شعر "شعر و شعور" به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، شهادت شهید سید مرتضی آوینی و بزرگداشت عطار، مراسم تجلیل از پرچمدار صلح وسازش، خیر نیک اندیش و نام آشنا (و نیز چهره مَردمی کشور در سال ۱۴۰۰) عربی برگزار شد.

مراسم فوق به همت کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی هرنگ کانون با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در سالن اداره فرهنگ وارشاد شهرستان هرسین برگزار شده است.

در ادامه برنامه کلیپی از شهید آوینی پخش شد و سخنران اول برنامه سید نصرت اله رحمتی درباره شخصیت شهید آوینی به سخنرانی پرداختند، سپس شاعران بسیجی به قرائت شعر پرداختند، همچنین درباره عطار و آثار این عارف و نیز زندگینامه سردار صلح و سازش سخنرانی انجام شد.

 گفتنی است، تجلیل از آقای عربی سردار صلح و سازش با لوح سپاس و تندیس یابود شهید آوینی با حضور مسئولان انجام گرفت.

انتهای پیام/ت

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.