بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر سایت

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، متن بیانیه این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس که به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم تبدیل گردیده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"صهیونیسم و دولت غاصب و مجهول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست." (حضرت امام خامنه­ ای)

روز قدس در تاریخ همواره پرافتخار انقلاب اسلامی روزی به یادماندنی است که بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنا نهاده و هم اکنون نیز بعد از گذر بیش از 4 دهه این روز در تقویم مبارزات مردم آزاده جهان به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با صهیونیسم اشغالگر تبدیل گردیده است. روز قدس روزی است که کمترین برکت آن بیداری ملت جهان و حرکت مسلمین بیدار دل علیه مبارزه با ظلم، جاهلان قدرت طلب، اصحاب زر، زور و تزویر است. این روز مقدس یادآور بیعت مردم خداترس و بیدار دل با ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بزرگمردی که با حکمت و درایت به مبارزه با ظلم و تزویر پرداخته می باشد.

ما هنرمندان انقلابی در این روز مبارک با قلم، قدم و فریاد خویش همراه با ملت سلحشور ایران اسلامی و مسلمین خداترس جهان با زبان روزه، ضمن اعلام بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری که همیشه بر حقانیت و حقوق ملت شریف و مظلوم فلسطین تاکید داشته اند، سهم خود را در این روز سرنوشت ساز متناسب با سیاست ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در سرتاسر ایران اسلامی، تا نابودی کامل رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل و آمریکا ادا خواهیم کرد.

نصر من الله و فتح قریب