khorasanj-admin
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان

نمایشگاه عکس بدرقه ماه

بدرقه ماه
نمایشگاه عکس

رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی اعلام کرد؛
تولید ۵۸ اثر نقاشی خط و خوشنویسی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی
بیرجند- رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی گفت: ۵۸ اثر خوشنویسی و نقاشی خط توسط هنرمندان استان با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.
مهدی اسماعیلی مود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در کارگاه خوشنویسی که در ایام شهادت سردار سلیمانی در بیرجند برگزار شد هفت نفر از هنرمندان عضو انجمن خوشنویسان استان ۴۰ تابلوی نقاشی خط و خوشنویسی با مضامین مربوط به سردار شهید سلیمانی مانند سخن بزرگان، اشعار تولید کردند.
به گفته وی امسال هم در کارگاه خوشنویسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ۳۰ اثر تولید شد که ۱۵ اثر آن مربوط به حاج قاسم و ۱۵ اثر دیگر درباره دفاع مقدس بود.
وی همچنین از تولید یک تابلو تذهیب و خوشنویسی توسط خانم قریشی از هنرمندان تذهیب کار بیرجند خبر داد و اضافه کرد: این تابلو به فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان سردار قاسمی اهدا شد که وی نیز در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان آن را به خانواده شهید اهدا کرد.
رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی ادامه داد: دو اثر نقاشی خط که توسط علی فرسادی هنرمند بیرجندی درباره شهید سردار سلیمانی تولید شده بود سال گذشته در نماز جمعه بیرجند رونمایی شد که یکی از آنها که عکس شهید بود به سپاه استان اهدا شد و اثر دیگر در مرکز بیرجند شناسی شهرداری بیرجند است.

کلمات کلیدی :

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.